maandag 7 november 2016

Geheugenpauze -> Frans Duijts


Beste mensen,

Ik houd voorlopig even pauze in mijn geheugen-trainingen. Dus dat betekent ook voorlopig even geen cursussen meer..

Ik hou er niet mee op, dat zou zonde zijn. Of ik weer les ga geven erin, dat weet ik nog niet.
Van Frans Duijt
s van de Hoofdzaken hoorde ik, dat er maar weinig mensen zijn, die een demonstratie kunnen geven. Nou, dat kan ik dus wel (en hij ook!)

Maar ik ben geen full-time geheugentrainer, ik ben gamedeveloper en eens in de zoveel tijd moet ik even al mijn vrije energie naast projecten steken in een nieuwe creatie. Die tijd is nu gekomen. Joepie!

Voorlopig ga ik dus even minimaal trainen om mijn geheugenreis en PAO in stand te houden.
Ik heb de laatste tijd veel contact gehad met Frans Duijts. Voor vragen verwijs ik jullie dan ook door naar hem.
Hij heeft een gigantische kennis van wat er door de eeuwen heen aan geheugentraining is gedaan en hij heeft zijn eigen methode daaruit gefilterd. Maar hij is dus een hele goeie gesprekspartner voor technische vragen:
https://twitter.com/fgaduijts


Geen opmerkingen:

Een reactie posten