woensdag 12 februari 2014

Memoriad Simulation Software

Vandaag heb ik het memoriad simulatie programa gedownload van: http://www.memoriad.com/memoriadsoftware.asp

Ik ben enigszins koortsig, dus het leek me een goede gelegenheid om eens te proberen wat voor effect dat heeft op mijn geheugentraining.
Ik kon er slechts 10 onthouden in vijf minuten,ik maakte geen fouten, want ik kon aangeven welke ik niet meer wist. De engelse kaarten zijn een beetje verwarrend, maar ik zal het nog een keer proberen als ik me weer wat beter voel.
Affijn, de score om te verbeteren is 19,23. Dat moet een makkie zijn.

Anders dan ik gewend ben, kreeg ik maar 5 minuten, maar wel een minuut 'concentratietijd'
Dat is dus een mooi moment om de codering na te lopen of de plaatsen van de reis te bekijken aan de binnenkant van je ogen.

Daarna is de teller, die aangeeft hoeveel tijd je hebt, erg afleidend
(tenminste ik ben hem niet gewend).
Ik vermoed dat het na enige training juist prettig zal werken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten