vrijdag 6 september 2013

Nederlandse medestander?? Ontmaskerd

Ik ben lid van Magic Care, een club goochelaars die zich inzet voor kinderen in moeilijke omstandigheden. Zo gaan we bijvoorbeeld naar ziekenhuizen om daar op te treden en de kinderen goocheltrucjes te leren, die ze met hun bezoekers kunnen doen.

Uit dat netwerk kwam de naam van een Nederlandse goochelaar, die in 7 minuten een pakje kaarten uit zijn hoofd kan leren. Ik heb gevraagd of ze me in contact willen brengen, want ik vind het heel spannend om ervaringen te vergelijken met iemand die dit op een beetje niveau doet..

Ik ben benieuwd en zal er zeker over schrijven als het wat is. Hij is de eerste Nederlander waarvan ik hoor, die er ook mee bezig is. Ik heb op internet gezocht, maar ik kom verder niemand tegen.

Misschien heeft Martin Paul wel contact met andere mensen, die hiermee bezig zijn.
Je zou het misschien niet zeggen, maar in de goochelwereld is iedereen altijd erg behulpzaam bij het ontsluieren van geheimen. Ik ben dus blij dat het een goochelaar is.

UPDATE:
Uiteindelijk bleek het hier te gaan om een goochelaar, die een goocheltruuk had om het te doen lijken, of hij het kon. Ik kan het Martin niet kwalijk nemen, het is zijn beroep en passie. Maar het is niet waar ik naar op zoek ben!
Geeft maar weer aan, dat ik voorzichtig moet zijn met claims van anderen. Het is overigens niet onmogelijk in zeven minuten: ikzelf zit op de zeven minuten op het moment. Mijn ierse coach op (zegt) op 5 minuten te zitten en er zijn gevallen bekend van mensen die het nog sneller kunnen.
Met 5 minuten zit je echter stevig in de wereld-league.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten