dinsdag 17 september 2013

Speedcards vooruitgang, lijst

Ik denk dat ik vele momenten ga hebben, waar ik niet veel te zeggen heb, maar toch mijn voortgang wil boekstaven.
Hierbij een lijst die zal opbouwen met iedere keer oefenen:

datumtijdfoutenOpmerking
9/17/20138:004
9/18/20138:304Weer twee zwakke schakels in mijn reis geidentificeerd. Deze heb ik versterkt met extra atmosfeer, lading en acties. (Bijvoorbeeld bij een lage brug moet ik bukken, dus nu laat ik iedereen daar bukken)
9/19/20139:305Frustrerend: Ik lijk achteruit te gaan ipv vooruit. 2 schakels in coderingssystem gevonden. (CasaNunda, CN is een fictief karakter van Terry Pratchett. In mijn hoofd is het een dwerg met een laddertje. Zijn romantische bedoelingen waren op de achtergrond geraakt en in mijn hoofd was hij steeds groter geworden. Ik heb hem nu weer kenmerkend klein en met permanent een roos in zijn mond.
9/24/20139:561Even pauze genomen, ik had een fout, maar erg snel was ik ook niet. Gemengde gevoelens. Ik vermoed dat ik het nog steeds foutloos kan, als ik bij geidentificeerde zwakke schakels ook onderlingen verbindingen maken (ketting links) naast alleen de reis. Dat kost echter tijd. En ik probeer nu juist zo snel mogelijk te gaan. Ik moet zeggen, dat er wel enige afleiding was tijdens het leren. Dat zijn wellicht verzachtende omstandigheden.
11/16/201325:350Tijdens de break doe ik een truuk voor mijn familie, wilde het natuurlijk niet fout hebben, dus te veel (en dus te lang) gestudeerd.
11/25/201311:200Wil nu iedere maandag gaan trainen. Ik denk dat dat beter werkt. Ik hoef niet meer te 'wissen' van te voren.
12/02/20138:212Resultaat stemt me hoopvol. Ik had twee fouten, maar gaven me weer een nieuw idee om tijd te besparen.
12/9/20137:201Ik zag weinig ruimte voor verbetering specifiek, maar ik heb gewoon het gevoel dat het een stuk sneller kan.
12/16/20136:503Er zat maar een 'echte' fout in. De rest had te maken met het door elkaar gooien van de volgorde in de journey. Ik zal deze nog een aantal keer van voor naar achter en terug herhalen voor mijn volgende poging. De tijd stemt me erg hoopvol! Dit is een absoluut persoonlijk record, maar dat schijnt nu iedere week zo te zijn.
12/23/20139:073/(5)Met de tool van de memoriad,niet mijn beste tijd of score. Dubbele kliks werkten in mijn nadeel.
02/01/14..9:152Even kijken of het zonder memoriad tool beter ging. Helaas niet. Een blackout haalde me van mijn apropos, dat kostte veel tijd en leverde een domme fout op. Ik hoop dat de kleine tijden na de break geen uitzondering blijken. De kerstvakantie verstoorde mijn ritme van trainen. Goed voornemen is in 2014 in vakanties ook door te gaan, en te proberen de reis van te voren door te nemen.
06/01/20147:3218Jaaiks. Dat was een ramp.Weer met de too van de memoriad. Ik had de eerste twee fout geencodeerd. Toen ik deze vervolgens weer tegenkwam, raakte ik zo in de war, dat dit eruit kwam. Snel, maar zeer inaccuraat. Ik zal tussendoor weer een coderingsrondje doen met de kaarten van de memoriad. De andere plaatjes zorgen ervoor dat ik in de war raak.
14/01/201414:300Geen fouten, maar abominabele tijd. Maar ook wel weer eens lekker om geen fouten te hebben.
17/01/20147:203Ademhalingsoefeningen van te voren, hielpen erg goed bij concentreren. Ergens halverwege werd ik afgeleid door een woest blaffende hond, de fouten zijn dus verklaarbaar.
03/02/20149:560Foutloos, maar niet al te snel. Ik liep een andere route en deed de kaarten vooral uit schuldgevoel. Ik had mezelf beloofd regelmatig te trainen. Twee weken niks is geen goed gevoel. Ik probeer weer iedere maandag te trainen.
../../....


Ik ben overgestapt op de memoriad software.

12/02/201419,23Koorts, eerste keer.. 10 goed, dat kan een stuk beter.
17/02/2014031 goed in vijf minuten, maar coderingsfout in kaart 1: 0 punten.. Aaargh!
Volgende week besteed ik uitsluitend aan kaarten-personen en personen-kaarten.
datumscoreopmerkingen
datumscoreopmerkingen
datumscoreopmerkingen
datumscoreopmerkingen
datumscoreopmerkingen
datumscoreopmerkingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten