maandag 9 september 2013

Speedcards nieuw persoonlijk record (8.5 minuten)

Vandaag deed ik mijn speedcards weer vooruit, een verademing.
Plan was: het snelheids gedeelte even los laten, gewoon goeie connecties maken.
Wel vijf minuten op de klok, om te kijken hoe ver je dan komt.
Het doel was niks te missen.
Na vijf minuten had ik slechts 27 kaarten verder, maar ik wist ze alle 27 nog.
Toen ben ik doorgegaan en na 3.5 minuten was ik door het pakje heen.
Opgeteld is dat 8.5 minuten en is het voor mij een ongekend record.
Mijn eerdere record lag op 13 minuten.
Mijn rare capriolen vorige week hebben dus effect gehad.

Ik denk dat het horen van het bestaan van iemand in Nederland die het in 7.5 minuten kan mij heeft gestimuleerd. Ik ben redelijk competitief en ik vermoed dat dat mij een nieuw gevoel van urgentie heeft gegeven. Ook wordt het makkelijker te geloven dat het mogelijk is, als je hoort dat iemand het al gedaan heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten